۱۳۹۶ تیر ۲۹, پنجشنبه

لیست کانال های تلگرام

من همیشه دوست داشتم تا لیست کانال های تلگرام رو داشته باشم و دیگه نیازی نداشته باشم تا برای پیدا کردن کانال خاصی تو اینترنت سرچ کننم.
یکروز که خیلی ناراحت تو ایستگاه اتوبوس منتظر اومدن اتوبوس بودم، یک نفر از من علت ناراحتیم رو پرسید و من هم بهش جواب دادم که دوست دارم لیست کانال های تلگرام رو داشته باشم.
اون بنده خدا یک لبخندی زد و گفت اینکه نگرانی نداره، اگر تو این لست رو میخواستی به من میگفتی تا من در اختبار تو قرار میدادم.
من با شنیدم این حرف دوستم شگفت زده شدم و گفتم مگه داریم، مگه میشه، دوستم جواب داد، بله که میشه و این اصلا نگرانی نداره که تو زانوی غم بقل گرفتی و دوستم اومد و یک لیست کانال های تلگرام رو در اختیارم قرار داد.
حالا شاید شما از خودتون بپرسی که مگه میشه یک لیست رو در اختیار من قرار داده باشه،آخه این لیست چند صفحه میشه، درست حدس زدید.
دوستم سایت کانال تلگرام رو بهم معرفی کرد که داخلش لیست کانال های تلگرام بود.
امیدوارم که از این قضیه لذت کامل رو برده باشید.
 لیست کانال های تلگرام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر