۱۳۹۶ تیر ۲۷, سه‌شنبه

ثبت کانال تلگرام

در این مقاله میخواهیم در خصوص ثبت کانال تلگرام با شما دوستان صحبت کنم، اما شاید سوال شما دوستان این باشه که اصلا چرا باید کانال تلگرام رو ثبت کرد؟
همه ما با پدیده روز ایران یعنی تلگرام آشنا هستیم، بله تلگرام این روزها در کشورمان غوغا میکنه، هر جا میری صحبت از تلگرام هست.
یکی میگه تلگرام چند رو گوشیت نصب هست، یکی دیگه میپرسه چند تا کانال تلگرام رو گوشیت داری، و یکی میپرسه گروه تلگرام خوب داری؟
اینها و صدها سوال دیگه تو حوزه تلگرام مطرح هست، ولی مسئله اصلی که ذهن خیلی ها رو به خودش مشغول کرده اینه که چه جوری میشه از تلگرام پول درآورد.
بله دوستان کسب درآمد از تلگرام در این روزها بیشترین بحث تلگرام رو به خودش اختصاص داده و خیلی ها میخواهند یک کانال داشته باشند و ازش کسب درآمد کنند.
اما چه کانال تلگرامی میتونه برای ما درآمد زا باشه؟ بله درست گفتین. کانال تلگرامی که ممبر زیاد داشته باشه و یا یک تعداد ممبر با جامعه هدف ما.
خوب پس به این نتیجه میرسیم که یک کانال با ممبر زیاد میتونه برای ما درآمد زا باشه؟ حالا صحبت اینجا هست که این ممبر رو از کجا باید بیاریم.
یکم فکر کنید، بله درست حدس زدید، گوگل این موتور قوی جستجو، شما باید ممبر خودتون رو از گوگل به دست بیارید، ولی سوال بعدی اینجاست که من چه جوری باید کانال خودم رو به گوگل معرفی کنم.
نکنه باید هزینه کنم و یک سایت درست کنم و بعد مرتبط سایت رو تبلیغ کنم و ....
نه دوستان شما میتونید این ممبر خودتون رو بدون هزینه و خیلی راحت به دست بیارید، فقط کافی هست که کانال تلگرام خودتون رو در سایت کانال تلگرام ثبت کنید.
ثبت کانال تلگرام شما موجب میشه تا شما به گوگل معرفی بشید وافراد با یک جستجو در اینترنت شما رو پیدا میکنند و در کانال شما عضو میشند.
هر روز هم شما این ممبر ها رو دریافت میکنید و این ممبرها واقعی هستند و ریزش هم ندارند. پس شما رایگان ممبر به دست میارید اونم ممبر واقعی.
پس به شما پیشنهاد میکنم همین الان هرچی کانال تلگرام دارید ثبت کنید و ثبت کانال تلگرام رو برا هرچی کانال دارید انجام بدید
امیدوارم که به شما کمک کرده باشم که ممبر دریافت کنید.
خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد این مقاله ارسال کنید
در پایان این این شعار رو هرگز فراموش نکنید، تبلیغ کانال تلگرام مساوی هست با افزایش عضو کانال تلگرام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر