۱۳۹۶ تیر ۲۳, جمعه

کانال تلگرام

سلام به همه دوستان، وبلاگ کانال تلگرام در جهت حمایت از سایت کانال تلگرام به آدرس http://canal-telegram.ir ایجاد شده است، اما در اینجا میخام سایت مذکور رو به شما معرفی کنم.
سایت کانال تلگرام در تیرماه 1396 کار خودشو شروع کرد و هدف اون تبلیغ رایگان کانال تلگرام شما دوستان می باشد، و شما با تبلیغ کانالتون در این سایت میتونید روزانه صدها ممبر واقعی بگیرید.
اما چرا برا دریافت ممبر باید کانالتون رو در سایت ما ثبت کنید، آیا روش دیگه ای برای دریافت ممبر وجود نداره، من در ادامه مطلب خودم میخام به این موضوع بپردازم.
خدمت همه شما دوستان باید عرض کنم که، خیلی از افراد که کانال تلگرام ایجاد میکنند هدفشان کسب درآمد از طریق کاناشون هست.
به عنوان مثال یکی کانال تلگرام باحال درست میکنه که در کنارش تبلیغ هم بگیره و از این طریق کسب درآمد کنه و یا فروشنده لباس هم میاد در کنار کسب و کارش یک کانال تلگرام هم ایجاد  میکنه تا به اینوسیله بهتر بتونه اطلاع رسانی کنه و از این طریق درامد خودش رو افزایش بده.
خوب مثال در این زمینه زیاد هست، ولی هدف بیشتر مدیران کانال رونق بخشی به کسب و کار هست و غیر از این چیز دیگری نیست.
 معرفی کانال تلگرام

البته بساری از سازمان ها و ارگانها دولتی هم کانالهای تلگرام ایجاد میکنند، ولی هدف مالی پشت موضوع ایجاد کانال این نهادها نمی باشد و هدف اونها فقط اطلاع رسانی به کارمندانشان هست.
اینگونه مدیران  کانال های تلگرام خودشون رو فقط به کارمندان خود معرفی میکنند و هیچ گونه انگیزه ای برای افزایش ممبر ندارند.
اما بعد از ایجاد کانال تلگرام، چگونه باید ممبر را افزایش داد، در ابتدای به رو کار آمدن telegram این برنامه خیلی سریع در بین مردم ایران جا باز کرد.
علت این رشد سریع تلگرام در ایران این بود که این برنامه سرعت خیلی خوبی نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی که در ایران بود داشت و همین موضوع با عث میشد تا تعداد افراد زیادی به این شبکه بپیوندند.
بله در ابتدا با توجه به اینکه حفره های امنیتی تلگرام هنوز باز بودد میشد یک کانال ایجاد  کرد و با یکسری نرم افزار افزایش ممبر رو برای کانال تلگرام انجام داد.
ولی با به روز رسانی تلگرام دیگر از این خبرها نبود، یکسری برنامه های افزایش ممبر فیک هم که تحت برنامه اندروید هست به وجود آمدند ، ولی خوب اینها هم به دلیل ریزش ممبر جوابگو نبودند.
در اینجا بود که ما تصمیم گرفتیم تا سایت کانال تلگرام رو ایجاد کنیم، چون بیش از 90 درصد افراد کانال مورد علاقه خودشون رو از طریق جستجو در اینترنت پیگیری میکنند و اگر شما در این نتایج در صدر باشید این شانس رو دارید که ممبر های زیادی دریافت کنید.
خوب دوستان چون سایت کانال تلگرام یکی از سایت هائی هست دارای سئو بسیار خوبی هست، شما به محض آنکه کانال خود را در سایت به ثبت رسوندین، توسط موتور های جستجوی گوگا ایندکس میشین و در صدر نتایج قرار میگیرید.
پس من در اینجا به شما توصیه میکنم جهت معرفی کانال تلگرام خودتون از سایت کانال تلگرام استفاده کنید و همین الان با رفتن به سایت و انتخاب گزینه ثبت کانال کانال خودتون رو به صورت رایگان در سایت ما به ثبت برسونید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر